facebook

Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2015

Black dress code

Το φόρεμα αυτό το λατρεύω !!Θα το δείτε πάνω μου ξανά με Stan Smith ( snake edition order ) και μέχρι να έρθουν έβαλα κάλτσες κι πέδιλα χειμωνιάτικα που τα αγαπώ ♡ Όλες έχουμε ένα μαύρο φόρεμα όλες θέλουμε και ψάχνουμε ένα απλό μαύρο φόρεμα , the cocktail dress λένε και αυτό με την λεπτομέρεια στα μανίκια από δαντέλα είναι ιδανικό για όλες τις ώρες για όλους τους τύπους σώματος γιατί δεν διαγραφεί και το ύφασμα του είναι από αυτά που δεν θέλεις να βγάλεις από πάνω σου ** Αφού εξαντλήθηκε ακόμη και on line το βρήκα επιτέλους στα zara στο mall ♡
Γούνα , έχω τρομερή αδυναμία στις γούνες αρκεί να είναι faux γιατί είμαι τρομερά αντίθετη στο να γδέρνουν η αν σκοτώνουν  ένα ζωντανό πλάσμα  για να το φόρεσω  !Πότε δεν έχω βάλει ούτε πρόκειται αληθινή γούνα η κάποιο δέρμα αληθινό πάνω μου . Αυτή είναι Custo Barcelona απο το shop and trade , είναι παλιά αλλά δεν την βαριέμαι πότε και να σας δώσω μια μικρή συμβουλή πότε μην μετανιώνετε όταν βάζετε λεφτά για κάποιο καλό πανωφόρι , δεν χάνουν πότε την αξία τους !!
Ο υπέροχος φάκελος τσάντα είναι φτιαγμένος από την αγαπημένη μου Eri de sign θα βρείτε στη σελίδα της και άλλα πανέμορφα τσαντάκια όπως και παπούτσια από τη νέα της συλλογή ♡♡ Παπούτσια topshop τα έφερα από Λονδίνο δεν θέλω να πω κάτι πάνω σε αυτό γιατί είναι έρωτας και το Λονδίνο και ναός μόδας για μένα το  topshop  ## * ακόμη καλσόν δεν φοράω δεν το αγαπώ ιδιαίτερα και ναι είχε πολύ κρύο την μέρα της φωτογράφισης ♡♡♡♡ 

1 σχόλιο:

  1. πολύ όμορφο look και ωραίες φωτογραφίες. καλώς σε βρήκα.
    www.beautyisallaround6.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή