facebook

Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2015

Black pants red lips

Σε αυτό το outfit δεν θα γράψω πολλά ,θα μιλήσω για το.μαύρο παντελόνι την κλασσική άκρως θηλυκή μαύρη γόβα και το κόκκινο κραγιόν που όλες αγαπάμε.!!Πιστεύω όλες έχουμε η θέλουμε να βρούμε το μαύρο παντελόνι κατάλληλο για το σώμα μας και για όλες σχεδόν τις ώρες !! Εγώ βρήκα αυτό και επιτέλους σταμάτησα για λίγο το μαύρο κολάν που Εντάξει το αγαπώ και με βολεύει αλλά σίγουρα δεν ταιριάζει με.κοντό μπλουζάκι ούτε γόβες στιλέτο !!το ανακάλυψα στα ζαρα μα θα σας έχω έτοιμο.ένα πόστ με τα πιο.όμορφα μαύρα.παντελόνια αύριο !!
 Έχει πολύ καλή τιμή και εφαρμογή , το φόρεσα και δεν ήθελα να το βγάλω !!το φοράω με τα λατρεμένα Jeffrey άνετα με.ένα κοντό tshirt η με τις αγαπημένες μου μαύρες mourtzi γόβες όπως εδώ στη φώτο για μια πιο chic εμφάνιση !!Τον χειμώνα εκτός από το ζεστό καφέ τις γούνες (faux πάντα ) αδυναμία έχω και στο βελούδο εδώ το τοπ με.κέρδισε γιατί είναι βελούδινο και το πήρα !!!Βάδισα σε safe εκδοχή ασπρόμαυρο κόκκινο κραγιόν και θα απορήσετε όσοι με.ξέρετε γιατί συνήθως είμαι πιο εκκεντρική όχι τόσο κλασσικό ντύσιμο η συνδυασμό κτλ εδώ στο blog θέλω να φορέσω τα πάντα να σας δείξω πολλές διαφορετικές πλευρές του στυλ και έτσι ίσως με.δείτε με.γούνα ροζ και μωβ κραγιόν γαλάζια παπούτσια ή με total  Black outfit !! Το κραγιόν είναι tommy g ματ αποτέλεσμα. και διαρκεί ώρες !!!Η Chanel oh my lovely chanel boy , gift from my lovely husband ♡♡ 
watch gucci 




















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου