facebook

Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2014

Colour me

Έχεις καιρό να βάλεις χρώμα μου λένε οι φίλες μου .Εσύ που πάντα εκκεντρικά επέλεγες χρώμα και στυλ ! Τι έχεις πάθει μαύρο γκρι μαύρο ... το αγαπώ τ μαύρο αλλά το σκέφτηκα κ ψάχνοντας στη ντουλάπα μου βρήκα αυτή την τουλινη φούστα π είχα πάρει πριν καμιά 6 χρ πίσω απ το ίδιοτρόπο στο Χαλάνδρι . Τα αγαπημένα παπούτσια topshop έρωτας απ το ταξίδι μου  στο Λονδίνο.... Μα δεν θέλω να βάλω τουλινη φούστα τοπ κλασικά και safe ,, πηγαίνοντας μια βόλτα στα μαγαζιά βρήκα το φούτερ αυτό στα hm . Αυτό αυτό λέω θα βάλω έτσι για να ρίξω το σύνολο ,και να μαι ! Πέρασα σούπερ στην φωτογράφιση Χαμόγελο χρώμα φύγαμε !! P.S. ANNA DELLO RUSSO σκουλαρικια και τσαντακι , η λατρεμενη μου συνεργασια anna dello russo for h&m ,,, μα γιατι δεν τα πηρα ολαα ?!!
jumber- h&m 
skirt -idiotropo 
shoes-topshop
purse & earrings -Anna dello russo for H&M 




















1 σχόλιο:

  1. Κούκλα είσαι αγαπημένη μου και σου ταιριάζουν πάρα πολύ τα χρώματα!Να τα φοράς πιο συχνά!! :-)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή